Tuesday, August 6, 2013

For My Future Husband..('',)


Sgt gedik pabila keluarkan entry ni, hehe.. saya bukan apa, mungkin orang meluat kot dengan entry ni..ala biarla..hehe.. kita mmg xkan tahu siapa jodoh kita, so sy sedang setia menunggu          ( huhu gediknya..ala xpela dia bakal suami sy biarla nk ckp ape pung..huhu)..nanti insyaallah kalo dah ditakdirkn jodoh saya dengan bakal suami saya tu, first thing sy nak bagi taw dia..awk cpt2 bace blog sy sb sy dah lama tunggu awk..sy nak awk tahu apa isi hati sy sbg seorang perempuan..ops..istri.. (‘’,)

Aku adalah rusukmu yang bengkok, maka luruskanlah aku dengan kasih sayang, Aku tidak diciptakan dari kaki untk dialasi, bukan dari kepala untuk dijunjung, tetapi dekat di bahu untuk dilindungi, dekat pula di hati untuk dikahsihi. Maka kasihilah aku saadanya selagi layak aku dikasihi. Aku bukan seorang perempuan yang sempurna sayangku, kesempurnaan itu hadirnya dari keikhlasan hati kita bersama, Kesetiaan yang kita binakan bersama dan kepercayaan cinta kita yang lahir dari hati dan diberkati olehNYA.

Oleh itu sayangku janganlah kita terlalu mengejar kesempurnaan kerana ia bukan faktor utama kebahagiaan yang kita cari untuk hidup bersama, sedangkan jika kita boleh memaafkan KHILAFAN orang yang kita sayangi dan akur dengan kelemahan sbg manusia biasa serta bersyukur dengan apa yng kita miliki bersama....('',)..Sesungguhnya aku terlalu bersyukur untuk memiliki mu, akan ku bahagiakan kamu seumur idupku dgn izin dariNYA..amin..

Ya Allah Ya Tuhanku, semoga jodohku sentiasa berada dalam keadaan baik dan sentiasa dilindungi olehMU amin..





No comments:

Post a Comment